Länge sedan.....

Har som vanligt haft ett okontrollerat fullproppat schema. Därför har träning och uppdatering här hamnat på sidan av. Vad har jag då gjort det senaste halvåret. En kort sammanfattning är

1. flyttat till Stockholm
2. Skaffat sambo
3. Jobbat
4. Studerat på 150%
5. blivit sjuk

Men nu börjar jag hitta till en vardag igen, iofs en fartfyllld stressig vardag som innebär veckopendling. så det finns inga höga träningsambitioner hos mig just nu då mitt liv känns kaotiskt. Men i sann nyårslöfte-anda så tänkte jag avge ett nyårslöfte att hitta ett lugnare tempo och en bättre vardag för mig. något som jag kan trivas med. och som jag vill. alltså mindre stress och ett bättre jag. Hur ska jag förverkliga detta? jadu ingen aning än, men jag har väl ett år på mig att komma underfunn med något.

Jag hoppas att det kan finnas några läsare kvar då jag vet att det var ett fåtal som följde min blogg då jag var aktiv. Min förhoppning är att jag ska kunna uppdatera här åtminstånde en gång om dagen, förhoppningsvis mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0