Årets konkreta mål och delmål

Delmål 1     12 mars  - 75kg
Delmål 2     23 april   - 72 kg
Delmål3      1 juni      - 68 kg
Delmål 4     1 aug      - 66 kg
Delmål 5     1 nov      - 63 kg
Delmål 6     1 jan       - 60 kg


Mitt slutmål är alltså 60 kg. Nuvarandre vikt är ca 80 kg +/- några kilo.

i övrigt gäller att må bra, vara frisk och sluta stressa. Efter sommaren gäller även, endast 1 jobb åt gången då jag idag stressar för mycket för att hinna med flera deltidsjobb och heltidsstuder eller rättare sagt (150%) Efter sommaren eller till hösten är jag för hoppningsvis klar med mina studier. ska bli så skönt att bara ha ett jobb, jag längtar verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0