Nytt år med nya tag!

Nu när det börja året börjat har jag börjat tagit nya tag: så här har det nya året sett ut hittils!

Vikt: 20100101: 83.5 kg

träning: 2 januari 1 mil längdskidor, 4 januari mage rygg på gym, 6 januari 2000 meters simning. Utöver detta ett par km promenad varje dag!

Så än så länge så går det rätt bra med träning och sjukdommar. Men har ett stort problem, tycker inte om kylan. Ute har vi -25 grader och tysligen skall det hålla i sig. Jag tycker inte om att gå ut när det är så här kallt? Någon som har några tips för att bota detta?

Utöver kylan är jag inne i någon sorts extrem trötthetsperiod. kanske för att min kropp lägger all enegri på att återhänta sig, från alla sjukdommar. Jag sover 12 timmar om dagen och vaknar fortfarade helt slut och utmattad. Jag har provat att vila mig i form, utan resultat. så nu är det verkligen en pina att ta sig iväg och träna. orkar inte med någonting. Men som sagt jag försöker.

I morgon ska jag försöka hinna med ett gympass, vet dock inte om det kommer hinnas med. I så fall kommer det bli rygg och armar.

Bloggandet är jag nog som vanligt lika dålig på. men under det nya året ska jag försöka att bli lite bättre och har börjat fundera på det här med bilder i bloggen. Jag läser knappt någon blogg där det inte finns bilder, för det är inte lika roligt. Men samtidigt så vill jag inte lägga ut bilder på mig själv, jag känner mig fruktansvärt exponerad när jag hittar bilder på mig själv på internet. Så får se hur jag beslutar i denna fråga framöver, men för tillfället behåller jag min anonymitet ett tag till!

/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0