Svininfluensa

Jag skulle ha vaccinerat mig mot svininfluensan igår, dock fick jag inte göra det då jag hade hög feber, Nu har det däremot visat sig att jag troligen har Svininfluensan. Så tyvärr är jag sjuk igen! JAG SOM PRECIS BLIVIT FRISK IGEN!

Men vad ska jag göra, måste väl vänta ut det antar jag.

Riktigt dåligt har jag mått i ett par dagar, jättehög feber, ont i kroppen m.m.


En uppmaning till alla: Vaccinera er, om inte för er egen skull utan för de i er omgivning, det är många som tillhör riskgruppen och många utav de i riskgruppen kan ha problem med vaccinet med tanke på allergier m.m. Så alla riskgruppspatienter kan inte vaccinera sig. Tänk på det,

Får se när jag är pigg nog att uppdatera nästa gång.

/Therese

Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Det spelar ingen roll vad varken du eller vi säger, för INGEN vet vilket beslut som är klokast. Inte ens forskarna vet det, vi gör fortfarande som vi vill eftersom vi lever i en demokrati. Men ojdå, det var ju inte bra att du har svininfluensan nu? Då har du nog redan hunnit smitta ner riskpatienterna, tänk på dina medmänniskor!Synd att du inte tog sprutan tidigare...

2009-11-19 @ 17:20:27
URL: http://sistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0