Dagens

Träning: Ingen!
Vikt: 81,4 kg dock gått ner i vikt pga sjukdom inte genom att ha kämpat och svettats.
mat: 1 glas coca cola, 2 kex, 1 ägg.

Ungefär såhär har alla mina dagar sett ut när jag vart sjuk.

Men som jag sagt i tidigare inlägg hoppas jag att jag kommer igång till helgen.

Jag har även blivit rekomenderad LCHF, inte bara med tanke på viktnedgång utan även med tanke på att det kan lindra allergier.

Jag vet dock lite om LCHF, och känns lite läskigt med så mkt fett, men är det någon som har bra koll på LCHF, eller har egna erfarenheter från det, berätta gärna lite.

MVH
Tess

Kommentarer
Postat av: Marie

tacktack ;) mitt mål med träningen är att bli vältränad, och sen vill jag bli en bättre och snabbare löpare. vad är ditt träningsmål då? ;) angående LCHF så testade jag det ett tag..men jag hade så svårt att låta bli nötter då ;) blev lätt att man överåt.. så nu äter jag allt, men med måtta ;)

2009-11-23 @ 18:34:20
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0