Tänkte mig sakta men säkert börja blogga igen.

Och pga av sjukdom som vanligt vad gäller mig. kommer bloggen inte direkt handla om min träning och hälsa utan mer om träning och hälsa i allmänhet. Jag har expromenterat mycket med dieter bland annat de senaste fyra åren. Jag påstår inte att jag har koll rent fakta mässigt på allt vad rör hälsa och träning, dock med mina erfarenheter, personlighet och utbildning har jag skaffat mig en åsikt som jag kommer publisera här i bloggen. och läs ni som vill kommentera gärna kom med nya vinklingar och inlägg. men det jag skriver är inte vetenskaplig text utan helt enkelt bara min åsikt.

har ni några förslag på vad jag skulle kunna skriva om, är det något som ni tycker jag bör ta upp? eller uppmärksamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0