segt idag

idag är lätt värsta dagen sen jag blev sjuk, har ingen ork i kroppen, tog mig knappt ur sängen, ligger i soffan med datorn nu. kommer inte ens ta mig iväg till mataffären och handla. affären ligger typ 400 m bort. jag kommer inte orka fram.

inte är jag speciellt bättre i huvudet heller.... helt seg och förstörd... vet inte hur jag ska klara dom sista dagarna om jag inte får vila och sova lite.....

min kropp bryts för övrigt ner väldigt fort. det syns på mig, musklerna försvinner blixtsnabbt, jag vill inte ens veta hur många månader på gymet som gått förlorade på bara två veckor, bara för att kroppen förlorar vilan och därmed återhämtning och uppbyggnad.....någon som har några tips om hur man kan stoppa nedbrytningen av muskler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0