Ny dag

hej hej idag har jag precis kommit ur duschen efter en powerwalk, det var bland det bästa jag gjort på väldigt länge. Men nu är jag helt slutkörd efter en halvtimmes powerwalk. Det märks så tydligt att min kropp inte är som den ska, jag är sliten jämt.

Men ska börja införa en halvtimmes promenad varje dag nu, minst för att komma igång och få lite endorfiner strömmande i kroppen. Jag orkar inte vara still nå mer, så rastlös, men så trött.

senare idag ska jag till läkaren, hoppas hon kan lösa detta på nå sätt, så jag i alla fall kan få sova, jag behöver verkligen det nu.

i morgon är en viktig dag för mig. och då måste jag verkligen gå upp före åtta. vet inte hur det ska gå till just nu. men vi får se. har lite mkt att göra idag, då jag sakta men säkert börjar komma in i mott gamla liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0