Min dag i mat

just nu när jag är sjuk äter jag alltifrån optimalt, jag äter endast när jag är hungrig, eller om jag känner att jag verkligen måste. och en vanlig matdag för mig just nu ser ut enligt följande

frukost:- (kommer ur sängen för sent så hoppar på lunchen direkt)
lunch:- vanlig mat ½-1 portion
mellanmål: 1 kopp te
middag:-
kvällsmål: 1 kopp te + eventuellt lite smågodis framför en film.

jag tror dock att min matlust kommer komma tillbaka när jag kan sova igen, just nu är det fysiskt jobbigt att äta, och vi ska inte ens prata om hur jobbigt det är att laga mat och städa.

med denna kosthållning och ingen sömn är det klart att min kropps bryts ner, men hur ska jag kunna förhindra det? musklerna hade väl brytits ner även om jag åt bättre mat, kanske inte lika mkt eller?någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0