Today is gonna be perfect

Hej hej, idag vaknade jag sent som vanligt för ett tag sen alltså, nyss ätit frukost bestående av grovt bröd skinka och minikeso och ett stort glas mjölk.

Och dagens vikt är 76,4kg. Anledningen till att jag itne går ner i vikt har att göra med brist på konditionsträning, för stort intag av mjölkprodukter, alldeles för lite protein, så det är något vi ska börja fixa idag. Så på schemat finns 2 proteindrinkar, och ett RPM pass. Och ingen styrketräning hör och häpna.

I övrigt är det grymt väder ute.... vilket lockar mot en lång promenad just nu, men då har vi ju arbetet som sätter stopp för allt. Då deadline är på fredag och det är mycket kvar kommer det nog nästan bli arbete halva natten. så lika bra att sätta igång nu på en gång. Nästa vecka är lika späckat, tenta på onsdag, sedan en liten secret resa ons-sön. Mycket missad träning under dessa dar. Mycket mindre bloggande, Men om 2 veckor kommer jag vara tillbaka på riktigt bättre än någonsin förr. Ska försöka updatera i alla fall någon gång under dagarna ändå.

Så frågan är om viktenedgången underlättas av mer protein och mer kondition, enligt mig själv så borde det garanterat göra det, Men i verkligheten får vi se, konditionsträning är inte lika kul när gymmet är i samma lokaler och bara väntar på en, men konditionstränings skall införas i träningen på riktigt nu, minst tre konditionspass i veckan är nog rimligt, men frågan är då om jag måste minska på styrketräningen? som idag består av 4 pass?

Hmm vi får se vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0