Styrketräning

Snart är det dags för ett styrkepass, antignen blir det benpass eller ryggpass, beror lite på vad "PT" säger. Hoppas hoppas på rygg, känner mig seg och slut idag så orkar verkligen inte benpass idag

Dagens middag: pasta sallad

pasta, sallad, bönor, spenat, paprika, korv, skinka, och pesto,

Tänkte ha lite mattips här i bloggen framöver

Då ni kanske undrar varför jag itne har så mycket bilder med i mina inlägg (jag vet att det är tråkigt med blogg utan bilder) är det för att jag egentligen skulle vilja vara så anonym som möjligt men jag har börjat funderat lite, så får väl se om det kommer några bilder i bloggen framöver, Då till nästa fråga, vad skulle ni vilja se för bilder i bloggen, och vad vill ni att jag ska skriva om?

ha det bra så länge dags att ladda upp med kreatin innan träningen. skriver nog av mig vad jag har tränat ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0