Snart dags för träning

Snart är det dags för träning, sitter just nu att laddar upp med kreatin.

Är riktigt taggad inför träningen idag. Biceps och bröst. börjat se resultat, Oj vad man kan älska styrketräning.

Hoppdes att ni läsare kanske kunde tipsa om lite ny träningsmusik, då jag i princip kört samma musik i snart fyra år!!



PS... tänkte uppdatera mina mått ikväll från det att jag startade. har hänt en del tror jag om jag minns rätt. tänkte kanske lägga ut en del styrketräningsresultat jag klarar av nu också för att kunna jämföra med om någon månad så att det blir mer konkret att träningen faktiskt går frammåt.

Lycka till med allt så hörs vi ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0