onsdag 25/3-09

idag är alla deadlines klara, dock har jag fått backning på en uppgift till augusti 2009. men men sånt som händer. som sagt fungerar inte mitt internet som det ska, men bloggar en kortis nu, men då jag fortfarande inte tränat vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

då jag är sjuk igen, så kan jag inte träna, och jag går ju självklart upp i vikt när jag inte kan träna och nu väger jag hela 78 kg. men det är som det är, ska ju börja träna på måndag igen tidigast så får se. ska försöka promenera lite mer än de dagliga 8 km,

ikväll åker jag bort för att hälsa på världens underbaraste vän, som behöver hjälp med ett träningsschema, och självklart ställer man upp. åker alltså söderut ett par dagar. kommer nog tillbaka måndag eller tisdag.

får se om jag har tillgång till någon dator senare under dagen innan jag far ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0