Mina motivationshöjare

Ville bara nämna några av de träningsbloggar som jag verkligen gillar och läser nästintill varje dag, både de jag älskar fullt ut och några jag lite mer kritiskt gillar, hoppas att det är okej för alla att jag länkar era sidor här på min blogg.

sara som är självklar vinnare, och dagens måste läsa. Läser nog och hoppas på uppdateringar en 3-4 gånger om dagen. Tjejen verkar vara helt underbar som person också, Helt enkelt en sjukt bra blogg www.traningsgladje.se

sara(bananensviktresa) Inte läst bloggen så länge men det jag sett har vart en liten motivationskick i form av före och efterbilder denna tös lägger upp. Dock kan jag inte påstå att jag alltid håller med i hennes träningsupplägg, eller kosthållning. Men som sagt bra motivation, och verkar vara en grym tjej. http://bananensvikt.blogg.se/

www.Joelsunderbara.blogg.se är en annan blogg jag bara vill hänvisa till, dock har den inget med träning att göra, men humor det har den =)

www.catyas.se en till blogg som inte alls har med traning att göra, men ganska kul, speciell blogg, med bitvis skön humor, men flickan förtjänar definitivt en länk.

Sen har vi många fler bloggar som jag läser dagligen men kommer fler dagar med fler tips. orkar inte skriva om alla, men sara(puma) förtjänar verkligen en plats i träningsbloggar rampljuset. hoppas ni läser hennes blogg och blir lika förälskade i bloggen som jag blev.

Nu hoppas jag att länkarna fungerar, vilket dom säkert inte gör. men jag testar och hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0