Lördag

igår var ingen bra dag då migränen slog till, därutav inget bloggande. har nu sovit i ca 11 timmar så nu är jag pigg igen =)

dagens vikt: 76.6 vad har hänt?? men det är som detär och varierar från dag till dag.

frukosten har jag nyss ätit och den bestod av keso och banan MUMS!

idag blir det en massa arbete, antagligen ändå in på natten. men får väl se vad som händer framåt kvällen, kanske blir nått kul då det trots allt är lördag.


vilodag igår pga migrän, vilodag idag för den var inplanerad. i morgon blir det dock träning igen. Ska kanske försöka få till någon powerwalk eller så i eftermiddag om vädret blir lite bättre.


tjingeling


Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

Sv: Jag har styrketränat bra/regelbundet i ca.2år. Jag kör på 6-splitprogram, dvs delar upp kroppe i 6 delar och kör en varje dag + vila en dag i veckan :)

jag har olika vikter, försöker alltid köra tungt och det är klart att det är tyngre i ben- och ryggövningar än i arm- och magövningar t ex. Hur tränar du? Tack för de fina orden, kör hårt tjejen! Kram :)

2009-03-14 @ 18:44:02
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: michelle

mitt främsta mål är väl att jag ska flytta till grekland en månad i sommar och vill därför vara fit for fight, men annars är det ju för att jag mår bra av att träna, jag orkar med mer och tar mer ansvar för skola och annat..

repsen har jag försökt få ner, har inte riktigt förstått hur mycket vikt jag orkar ta, sen slarvar jag väl ibland och det är jag mycket sur över :P ett tips är att bli medlem på shapelink.com där du kan föra dagbok över din träning! skitbra!!

2009-03-15 @ 23:46:35
URL: http://michiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0