Lite uppdateringar

Startvikt : 77,0kg
nuvarande vikt: 76,3 kg

Var och tränade mage, underarmar igår, lagom slappt pass för att vara söndag i normala fall, men igår var det ingen lek då PT körde 1000 olika magövningar med mig, i vanliga fall brukar det bli 2-3 stycken på sin höjd. Men fick bra kontakt och har en sjuk träningsvärk idag. Underarmar är aldrig ett problem att träna, det är mer ren smärta. Det är inte att man tar slut i kroppen utan det är hur länge orkar man härda ut smärtan. Men känns ändå härligt när man väl kör det.

Ikväll blir det förmodligen ett rygg pass, eventuellt kondition, då jag känner att konditionsträningen behöver ökas på rätt rejält då jag i dagen läge inte kör någon kondition alls i princip, det blir kanske en timme i veckan. Då jag måste bränna fett för att få fram mina muskler som ligger under, är kondition ett måste så dags att ta tag i detta, men då arbetet och skolan tar all tid just nu fram till månadsskiftet är det svårt att hinna med träningen alls. Men jag måste få det att fungera

Dagen mat: 2 bananer och en matlåda med mathavre och köttgryta. hittils. kommer mer mat, bland annat massa protein, då jag får i mig alldeles för lite protein, så är det dags att öka dessa. Även blir det en vända till med mat sent ikväll, vad det blir vet jag ännu inte. Har ju inte heller skött min mat som jag borde, då det var lite om tid när jag väl vart hemma, har blivit mycket pasta den senaste veckan vilket inte alls är bra för min kropp. Men ska försöka bättrea på maten och träningen och vilan nu när kroppen ligger på högvarv i princip hela dagarna. Jobbigt att hinna med allt, Hoppas att ni har överseende med mina dåliga uppdateringar.

Känns som de flesta träningsbloggar börjat stanna av i uppdateringarna just nu? eller är det bara jag som läst alla så pass mycket att jag inte tycker att det skrivs om något nytt? Får försöka hitta nya favvoriter kanske. Men en tjej som alltid håller i sig är Bella Eklund Liten tös med mycket klös. Hennes blogg är väldigt inspirationsgivande.


Ha det så bra tills ikväll då jag ska försöka hinna med ett inlägg innan det blir sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0