Hemma från träningen en snabbis innan det bär av igen

Hemma och ska duscha sätta på mig fräscha kläder, äta lite snabbt

träningen blev bröst/biceps
det som är värt att notera är att jag ökade vikt på hammercurlen till hela 30 kg =) dock endast under första set, sedan fick jag sänka till mina vanliga 20 kg.

Dålig träning idag i övrigt då hela kroppens känns seg, ska ta en paus från kreatinet också nu så får väl se vilken skilnad det ger. Ska även bli bättre med proteinet då jag får i mig alldeles för lite per dag. så det är målet med denna vecka. Öka protein, minska kolhydraterna lite grann. kommer dock aldrig ta bort kolhydraterna helt.

Måste skynda mig iväg nu.... så later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0