Hej hej

Tyvärr så har jag inte haft tid för att blogga förrens nu, men värre är att nu när jag har tid fungerar inte mitt internet som det ska. Kommer någon och tittar på det på Måndag så är tillbaka på heltid först då.

Únder veckan som gått, ingen träning, massa dålig mat med stress på jobbet och sjukdom, och plus 1,4 på vågen, nu väger jag alltså 77,4 kg , vilket är över 77 i gen. men ska vi fixa till under nästa vecka då jobbet är klart och deadline och presenteation är klar. så, snart så kommer jag igång igen, hoppas ni har tålamod och inte glömmer bort lilla mig och min blogg. Har redan sett läsartalen störtdyka, det som är ¨så kul att se att det är många som läser min blogg,

Men som sagt nystart på måndag då jag och mitt internet förhopningsvis är tillbaka.

ha det bra så länge och träna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0