Hej hej

Samma visa idag igen lämmnade hemmet vid 6, är nu hemma en snabbis för mat och sedan iväg och skriva klart arbetet som har deadline på fredag. Så det bara är småfix kvar i mon. Alltså har jag ett par timmar till att arbeta idag. Då presentationen sker på fredag. På fredag kommer jag ha nån timme mer över på dygnen, vilket betyder att jag kanske har tid att ta tag i träningen igen. och förhoppningsvis hinner blogga mer. Så hoppas ni har tålamod med mig, Om en vecka kommer jag ha tid för bloggen igen då jag återtagit kontrollen av mitt liv igen. Alla deadlines är past och allt arbete är förhoppningsvis gjort.

Gårdagens träning RPM.
som vanligt är jag inte speciellt taggad inför ett RPM pass, då jag för det mesta tycker att det är en sämre version av spinning, Jag har nu kommit underfunn med att RPM faktiskt verkar och enligt mig är mycket bättre än spinning då det ligger mer tanke bakom. Och med favoritledaren (förmodligen med mer utbildning inom RPM) då hon var mycket bättre än vanligt, dock var hon inte lika taggande som hon brukar. Men passet var kul, det fick upp min puls i ett högt snittvärde, låg runt ca 85% av maxpuls under hela passet, + att jag var uppe i 95% av maxpuls i ett tillfälle. RPM som alltid vart tråkigt, dåligt, oangagerade ledare, har numera blivit något att prova fler gånger.

Sorry för dålig uppdatering, och detta blir tyvärr första och sista inlägget under dagen. Men på lördag då är jag förhoppningsvis tillbaka med lite större engegemang och intressantare texter än under veckan som varit, Så denna vecka har vart som semester från bloggen, lördag är jag tillbaka på halvtid och om en vecka är jag tillbaka på 100%

Så misströsta inte, och lycka till med allt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0