God morgon

Hej hej idag var det en trött therese som vaknade som vanligt och bestämde mig för att strunta i den inplanerade morgonpromenaden, Inte bra. men får ta igen det på något annat sen.
   Har däremot lyckats få ont i halsen idag igen. så blir ingen hårdare träning, möjligtvis lite funktionell styrketräning senare, får se hur jag mår, men fram tills dess har jag ett fullspäckat schema som vanligt.

förmiddag: skicka iväg papper, spåra last, städa lägenheten(aldrig vart så stökigt som nu), fixa med rapporten, fixa med manus till presentationlaga lunch


lunch: lax? eller kyckling? med sallad och broccoli

efter lunch möte till halv tre

komma hem fixa med rapporten städa klart, eventuellt tvätta om det inte blir träning, handla, laga mat, bara tråkiga saker, sen dessutom har jag en massa arbete som skall göras.... så får väl se.


tänkte även tipsa om min morgondryck, som består av hett vatten, med skalad och skuren färsk ingefära i bitar och en tesked honung. Jätte bra när man är förkyld eller om man inte vill bli sjuk då de innehåller mycket antioxidanter.

jag bloggar igen senare har en del saker att ta upp är på bloggen som kanske kunde vara kul att läsa om, men kom gärna med tips om vad ni vill att jag ska skriva om.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0