Försenat morgon inlägg

Var meningen att jag skulle upp och blogga lite i morse men min nya ritual försovningen har inträffat allt oftare nuförtiden i princip varje dag. så fick stressa iväg i morse med bara en banan i magen.

Morgonens vikt 76.1 kg

frukost: 1 banan

ska äta lunch nu. och ingen träning blir det sen heller har alldeles för mycket att göra idag. massa plugg och jobb. så vilodag idag. och det betyder i sin tur att benpasset blir i mon. benpass enligt mig inte något att se fram emot, och har även blivit framflyttat två pass i förmån för rygg, triceps, bröst och biceps träning.

Positiv nyhet är sms avisering, finns ett paket att hämta ut =) vilket betyder mina nya scalbyxor och jacka har kommit, hoppas verkligen att dom passar, så nu har jag ingen ursäkt om att det är för kallt att gå ut på morgonpromenad, nu behövs det bara ta tag i "är föt trött syndromet".  Sen så.



Nu är det dags att ta tag i mitt liv, skulle kunna göra en lista på en mil som borde göras idag. förmodligen kommer jag bara hinna med några få utav dom idag. Hela veckan kommer vara sjukt stressig och det kanske sätter sina spår i bloggen tyvärr då uppdateringar inte kommer så ofta, men ska försöka uppdatera så mkt som möjligt. ha det bra hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0