Dagens träning och dagens mat

hmm söndageftermiddag dagen efter utgång... dagens träning och dagens mat får inge vidare bra poäng idag.....

dagens träning: Ingen alternativt super slow promenad till affären som ligger 5 min bort, köpte 1½ liter pepsi max, och en pizza man gör i ungnen. vilket även berättar om dagens matvanor. Dagens träning kvällstid: Gå hem till C göra klart presentationen och träna på presentationen. C bor ca 10 min från mig.

Dagens träning sammanfattning: ca ca 30 min super långsam promenad, allmänt horisontell position i soffan resten av dagen.


Vill bara påpeka att jag inte alls är en "partytjej" som dricker alkohol eller äter speciellt onyttigt i vanliga fall. Kompis som fyllde år och några öl och en vända på krogen. Alkohol är en dryck som intas max en gång i månaden i mitt liv om ens det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0