Dagens sammanfattning

Dagens mat: frukost 2 bananer, 1 kopp ingefärste.
                         Lunch: stekt makrill med bönsalsa, sallad och broccoli (Bild och recept kommer senare)
                         mellanmål: inget
                         middag: korv och makaroner (sjukt dåligt av mig, men till mitt försvar så hade jag bråttom)
                         efter träning: 2 stora glas med mjölk, 2 små bananer

Sjukt dålig mathållning måste skärpa mig på den punkten, äter för lite för sällan, dags att fixa till det nu

dagens träning: Styrketräning rygg och triceps
                             
rygg: gick allmänt dåligt och var slut i hela kroppen ingen motivation alls när jag väl kom till gymet.
triceps: 2 fusk dips utan motvikt, fuskade mkt då "PT" hjälpte till, men ändå ett steg närmare. det var väl dagens ljusaste punkt. I övrigt gick träningen åt helvete. dåligt dåligt dåligt. Har inte skött maten ordentligt på ett tag och nu borde vågen börja visa + i stället för minus. Får skärpa mig så kanske det fortfarande står minus på måndag när det är officiell vägningsdag.

Orkar inte lägga in någon bild redan i kväll som utlovat då jag är alldeles för trött efter träningen men jag lovar att det kommer. Har fortfarande inte fått några kommentarer om vad där är ni vill se här i bloggen? ska jag anta att det är bra det som skrivs? eller ska jag anta att det är så pass dåligt att det inte ens är värt att kommentera? Tror dock själv att lite minde anonym och lite mer bilder kan piffa upp bloggen ganska ordentligt. Då jag ratar bloggar utan bilder utan att knappt läsa innehållet, finns dock undantag då jag fastnar direkt.

Nu är det sovdags, så hörs i mon och hoppas om att drömma och träningsmotivationen kommer åter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0