Äntligen

Äntligen slut på att vara sjuk
Äntligen slut på att pendla
Äntligen tid för mig själv
Äntligen tid att träna

Tyvärr så tar jobbet fortfarande fruktansvärt mkt av min tid, men nu skall det hinnas med träning och vila, och efter jul kör jag igång med bättre kosthållning, så svårt under julen, även om jag inte egentligen gillar julmat, men det är fika fika fika och återigen fika hela tiden, Även om jag inte trycker i mig en massa godsaker så blir det ju ändå ett par pepparkakor om dan, och lite glögg då och då....


Dagens vikt: 81,5 kg

totalt sen start: 85 kg - 81,5 kg = 3,5 kg (jag har alltså gått ner 3,5 kg hittils) Är en bra bit kvar, men går åt rätthåll i alla fall.
Dagens träning: kortare promenad, samt ett magpass

dagens mat: 1 banan, ris och chili con carne, Pasta och Kycklingsås, te, pepparkakor, varm choklad.

Har vart ute och frysit en massa i alla snö som kommit, så fikade med pepparkakor och varm choklad. I övrigt har jag återgått till att inte äta frukost, vilket jag gärna skippar, inte alls hungrig på morgonen, mår nästan illa av att äta frukost. Så ska jobba på att äta frukost. Och som sagt lite nyttigare mat.

I morgon hoppas jag på att hinna med ett styrkepass =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0