veckans träningsplaner

måndag: löpning 8 km
tisdag: ofrivillig vila (fanns ingen tid)
onsdag styrka, rygg och triceps eller bröst och biceps får se
torsdag: löpning 6 km + styrka rygg triceps eller bröst biceps
fredag: styrka axlar + mage (eventuellt en promenad)
lördag: löpning 6 km
söndag: löpning 6 km om det känns bra + eventuellt styrka

så får se hur veckans träning kommer se ut, har som sagt lite tid nu två veckor framöver så hoppas jag hinner med allt som är planerat.... men man vet aldrig.

om jag kör alla tänkta pass blir det ca 10,5 timmars träning och 26km löpning, vilket är lagom mängd träning för mig under en vecka....

har som sagt försökt fått in mer kondition för att fettförminskningen ska gå lite fortare, det försvinner lite, men i samma takt bygger jag deet dubbla i muskler så resulterar i att jag går upp i vikt inte ner. så får se hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0