träningsvärk!

har träningsvärk på alla möjliga ställen efter min löprunda, har nå grym träningsvärk på ställen jag trodde det var omöjligt att få träningsvärk. eller kanske inte omöjligt men, jag har aldrig i mitt liv haft sådan träningsvärk som jag har på dessa underliga ställen, vilket är konstigt då jag träningstok som jag är, tränat uppemot 30 timmar i veckan i flera års tid. Nu ligger jag däremot runt 10 timmar per vecka vilket jag trivs alldeles utmärkt med.

men löpningen var skön, det var avslappnande, rogivande, avstressande, och jag fick fram mi´n vilja att lyckas, världens kick, världens nöjdaste tess kom hem från löningen igår. Det är definitivt något jag ska försöka få in som något jag gör oftare än en gång i halvåret som brukar vara min vanliga löpardos, då löpning av mig ansetts som det tråkigaste i världen. Men inte längre. dock är löpninge en form av idrottsutövande som jag inte tror är bra för mig, då jag har dåliga knän pga tidigare skador. jag har även av någon anledning sjukt lätt för att få benhinneinflamation, jag har felkonstruerade fötter enligt mig själv, då dessa brukar få sjukt ont under löpningen, och jag är inte den som ger upp för lite smärta, här är det inptrentat no pain no gain, sen man var liten.

konstaterat med min mentala coach, är att viljan finns men inte konditionen, det ska fixas, så länge hoppet och viljan finns så går det. tappar man viljan kan man säga adjö till hoppet på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0