Träning idag

vaknade mirakulöst utan den sprängande huvudvärken som jag befarat kan ha varit något allvarligt, dock har den heller inte lyst med sin frånvaro, men dock inga värktabletter i det starkare laget och inte heller några alvedon, utan en mild huvudvärk som kändes som världens befrielse idag, Inga synfel eller tillfälligt blindhet heller. ingen dålig balans. dock finns det dåliga minnet kvar. ska fortfarande kolla upp huvudvärken ordentligt på måndag.

Hur som helst så var jag och styrketränade idag =) helt underbart även fast allt gick skitdåligt vilket var förväntat då jag inte tränat ordentligt på ett tag, inte heller har jag skött maten alls, mkt snabba kolhydrater och inte något preotein att hurra för.

Dagens pass, Bröst biceps

bänkpress
uppvärming 3x20 på 20 kg
1:a 8 reps 35 kg
2:a 6 reps 35 kg
3:e 6 reps 35 kg
hantelpress
3x10x 13,5 kg
pecdec
3x10 vikten ???
biceps curl w stång
 1:a 25 kg x8
 2:a 20 kg x8
 3:e 20kg x9
hammercurl
3x9x25 kg
bicepscurl rak stång
3x8x25 kg
mage
3x?x70 kg

så det var dagens träning, någon dagens mat får ni inte för den är inte ens värd att nämna, nu blir det ris och kyckling i alla fall.... hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0