minskade mått

har precis mätt min midja då jag tycker att jag minskat ganska mycket trots att jag nästan ökat 2 kg i vikt. och mina mått har minskat rätt rejält faktiskt....

tror jag började på 90 cm i midjemått om jag inte mins fel, ligger nu på 83cm.... så alltså -7cm..... så min slutsats om dessa 2 kg jag lagt på mig måste vara muskler och inte fett hur som helst. minskar jag i måtten så är jag nöjd vare sig jag går upp eller ner....

vågen dåligt resultat
styrka går bra
uthållighet: går bättre
mått: helt jätte bra resultat

problem kvarstår, att jag väger för mycket i förhållande till mina nuvarande muskler för att klara att göra dips utan hjälpvikt. det positiva är att jag minskat från en hjälpvikt på 32 kg till en hjälpvikt på 14kg på 1 månad, så snart kanske jag klarar mina första dips på länge =).

Får verkligen hoppas att mina nyinförda löprundor håller i sig och ger resultat. Har en del vätskevikt att bli av med också.... är det någon som har några tips på hur man blir kvitt vätskevikten? utan att bli uttorkad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0