inget glid

det kan sammanfatta min träning idag, inget som helst glid över huvud taget, och dessvärre inget fäste heller. Tror att ni förstår vad jag fjort idag, och för er som inte vet, så har jag åkt längdskidor.....

blev totalt 6 km, dock på den häpnadsväckande tiden 45 minuter. eller inte. Sjukt långsamt och segt, ingen motivation alls. ville inte åka, men det fina vädret ville att jag skulle ta den sista turen i den smältande snön. I mon ska jag ställa undan skidorna, för i år. Dock håller den alpina sesongen fortfarande:D och förhoppningsvis blir sista åket 23 maj =)

men vi får se hur det blir med den saken. Ha det bra tills i morgon då styrkepass väntar, + eventuell löpning om vädret är motivationsgivande....

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0