hello

igår var en speciell dag, så hann inte alls blogga då jag hade annat för mig hela dagen. Idag däremot ska jag ta ikapp de två senaste dagarna. man kan säga att jag vuxit och blivit lite äldre lite mognare och förhoppningsvis lite förståndigare men vem vet.

Sen sist har jag kört ett rygg triceps pass. och idag eller snarare typ just nu bär det av mot simhallen för att simma lite. då det blev alkohol igår är huvudvärken närvarande idag och vi får se hur det blir med träningen.... men ska försöka ta ut mig lite....

kommer sedan vara borta resten utav dagen men hör av mig i morgon om inte ikväll....

ha det bra så länge :d

dagens vikt: 78,0 kg
dagens mat: 1 banan, 1 satsumas, tre biffar och 1 potatis 1 morot. (hittils ingen aning om vad mer det blir idag...)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Det är sant det du skriver..jag är medveten om det med vätskenivåerna. Men var tvungen att testa för jag läste på en Fitness blogg där hon gjort så och sedan fått det lättare att lägga upp plan på hur hon skulle äta ju längre in på deffen hon kom.

Annars kommer vägning och mättnig bara vara 1gång/ vecka! Tack för du läser min blogg :o)

Var inne på din med, alltid kul att läsa hur andra tränar. /Madeleine

2009-04-04 @ 16:56:03
URL: http://madeleinedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0