god morgon

ingen träning igår, gick förbi hps en vän och drack te blev kvar ett tag, stressade iväg till träning vid sex, när man väl kommer fram så har dom stängt. och så finns en lapp uppsatt stängt fredag lördag. Så inget gym förrän på söndag. Detta är helt fel, det stör hela mitt träningsshcema. Så måste väl vara lite kreativ och köra benträning hemma tänkte jag, då jag ändå inte får ha någon belastning på knän. sedan har jag ju 1,2 mil kvar att löpa denna vecka. så dags att ta tag i det nu nån dag kanske.

idag är det fortfarande jobb men i mon är det ledigt.... skönt =) fast har ju självklart en massa annat att göra då säkert. men men får se borde ta tag i en löprunda senare i eftermiddag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0