Dåligt med uppdateringar på slutet

har kommit in i en ny fas av jobb, jobb, och jobb. hinner då inte med att blogga då jag prioriterar sömn, träning och vänner framför bloggen. Bloggen är ju inte mitt liv utan bara en väldigt liten del av det.

men hur som helst så vart det rygg träning igår....

känndes sjukt skönt första gången på länge jag känt att jag haft kontakt i ryggen.... körde droppset, vanliga övningarna. sedan blev det lite triceps, vilket var tråkigt eftersom allt var upptaget hela tiden.... körde lite olika övningar med hantlar, och dips, känner att jag blivit lite starkare i dipsen vilket alltis är kul, klarade och lägga på några reps, normalt klarar jag 5 första set, 4 andra set och 4 sista set. men igår klarade jag 7 första och 6 dom andra. och det kändes inte så tungt som det brukar..... så framseteg där....

idag blir det kanske en löprunda eller något på gymet, får se lite vad som passar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0