dagens frukost(ar)

första frukosten bestod av 1 ägg

andra frukosten bestod av ett till ägg + 2 dl keso mini med ½ dl linfrön, riktigt gott blev denna blandning.

lunch förmodligen lax då jag köpt på mig hur mkt lax som helst.

middag förmodligen lax (se ovan) + att jag älskar fisk

mellanmål, keso, proteindrink, kesella, skinka, havregrynsgröt?? får se helt enkelt

bättra på i matväg, dels, mer vatten, och mer fibrer då det vart dåligt med det på sista tiden och framförallt, mer protein jag är jätte dålig på det. så dags att skärpa mig... men muskler det bygger jag ju i en faslig takt måste jag säga, men vikten står stabilt runt 77-78 kg fortfarande.... händer inget, mer att jag går upp i vikt än ner i vikt..... men men.... får väl se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0