Årets första löprunda

Jag sprang hela 8 km på 50 minuter, betydligt längre än jag trodde var möjligt för mig.

men det var skönt riktigt skönt, inte nog med det var jag nära att ge upp och gå en bit efter 3,5 km. vilket jag inte gjorde då en kaxig kille springer om mig och säger åt mig att haka på, allt tess behöver är en liten knuff, så faller tävlingsinstinken in och allt bara flyter på, eller kanske inte flyter på men jag fick kämpa mig runt och drygt var det kan jag lova, men sjukt kul och rogivande och helt underbart, så förhoppningsvis ligger humöret uppe och jag får för mig att ta en runda nån mer gång i veckan, men har mycket att klara av nu innan onsdag. så får se hur träningen kommer se ut i mon.

skön runda i alla fall. behöver verkligen träna kondition =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0