*äntligen träning

gymet har äntligen öppnat igen efter påskstängt, sämsta någonsin, så idag blir det träning trots att bakfyllan satt sina spår. vet inte vad jag ska köra riktigt. men känner för rygg, nu efter träningsledigheten som vart ofrivillig så är har hela träningsschemat för veckan raserats. så otroligt dålig träning denna vecka..

dock gr viktminskningen relativt bra., då jag idag är nere i 76,0kg. dock beror väl detta på vätskebrist efter gårdagens party. Så kan inte tänka på dagens vikt då den säkert är otroligt missvisande.... får se i slutet av nästa vecka då vikten stabiliserats igen förhoppningsvis.

nu snart blir det alltså gym =)

Ny uppdatering efter gymet. även lite tankar och planer på hur den nya träningen skall läggas upp under april och maj månad, hoppas att man kanske kunde få lite kommentarer på hur det ser ut. Redan nu kan jag säga att prioritet under april och maj kommer ligga på bröst, triceps och rygg. Då prioriteten tidigare vart på biceps under en längre tid. även axlar körs hårt men det beror mest på att axlar är så oerhört kul att träna.... jag älskar axlar =)

i övrigt ser uppdaterade mål ut enligt följande viktmässigt. Då jag nu tycker att fett procenten gått ner betydligt och muskelmassan ökat kraftigt... började på en fett% på över 40% dock tror jag inte att det kan stämma. då jag ligger redan nu kring 30% strecket. och viktminskningen har vart obefintlig, och en så pass ökad muskelvolym bör inte vara möjlig under så kort tid. 

Mål under april och maj månad kommer alltså vara att försöka få in 1,8 mils löpning i veckan. samt att 1 juni kommit ner till 72kg. där´jag börjar bli nöjd och linjerna brukar komma fram. Dock är jag inte nöjd förrän jag kommer ner i mina 65 kg. där jag kommer vara helt nöjd, men vikten är inte det viktiga. utan det är  mer fettprocenten. jag ska komma ner till mina normala 20% det är och kommer alltid vara målet för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0