090406

hej hej, dagens vikt 77,2 kg.

dagens mat

1 ägg
2 bananer
2,5 potatisar
2,5 knäckebröd
100 g ungskokt lax
50 g skinka
4 clementiner
4 dl makaroner
2 salladsblad
20 g fetaost
1 tomat

allt detta innan läkartiden ändå visar mina värden att jag itne får i mit tillräckligt med näring, enligt mig har jag en varierad kost, för det mesta bara nyttigt, är dock sämre på det just nu, men men får komma igång igen, och jag tycker ju att jag äter alldeles tillräckligt med mat idag har jag fått i mig lite lite protein dock, får kompensera med en proteindrink senare.


i övrigt har doktorn inte kunnat konstatera nått nytt, men dock kommit med väldigt många alternativa behandlignar, så är jätte glad, min typ av behandlingar, alltså inga mediciener utan jag har ordinerats träning, sjukgymnast, akupunktur och mer mat. får se hur det här kommer att fungera.


ska bli promenad nu snart, då det inte blir någon styrketräning idag pga av extrem träningsvärk sedan gårdagens pass av någon anledning.


men hörs senare...


Kommentarer
Postat av: sabina

ok tack tess!

2009-04-06 @ 17:46:46
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0